Walter Braunfels - Die Vögel
Wywodzący się z teatru i sztuki marionetek reżyser Johanny Bert we współpracy z dyrygentem Andreasem Speringiem w przewrotny sposób ukazuje bogaty świat Czarodziejskiego fletu w spektaklu, który igra z kodami i uprzedzeniami.