Hamas: Strategia chaosu
7 października Hamas uderzył w Izrael serią ataków o niespotykanym dotąd zasięgu i stopniu okrucieństwa, nieporównywalnych nawet do zamachów samobójczych z lat 90. i 2000. Przygotowywane od dawna, świadczą o rozbudowaniu zbrojnego arsenału Hamasu, ewolucji jego strategii walki z Izraelem i wzroście znaczenia na palestyńskiej scenie politycznej.