ARTE Reportage - USA : Back to Trump countryCzy skandale pomogą Trumpowi?
Po porażce w wyborach prezydenckich z 2020 roku Donald Trump chce się odegrać i odebrać Biały Dom demokratom. Ale od swojej pierwszej kadencji prezydenckiej w latach 2016-2020 Trump kumuluje konflikty z prawem. Jest oskarżony w dwóch sprawach, grozi mu wyrok wielu lat więzienia, a także śledztwo federalne w sprawie ataku na Kapitol przez jego zwolenników 6 stycznia 2021 r. Czy to wszystko może przeszkodzić mu w ubieganiu się o kandydaturę republikanów w prawyborach w 2024 r., a nawet uniemożliwić kandydowanie na prezydenta? A może to wszystko działa raczej na jego korzyść? Przyjrzyjmy się z bliska tej zagmatwanej sprawie.