Czy powinniśmy się bać El Niño?
Meteorolodzy przewidzieli, że El Niño powróci w 2023 roku. Prognoza ta jest bardzo niepokojąca dla ekspertów, ponieważ pojawia się w kontekście świata już osłabionego przez globalne ocieplenie. To zjawisko pogodowe może pogorszyć istniejące problemy, takie jak spadek produkcji zbóż, wyższe ceny lub wzrost epidemii.