Susze: czy jesteśmy gotowi?
Skutki zmian klimatycznych są coraz bardziej odczuwalne. Istnieje ryzyko, że letnie susze zostaną z nami na zawsze, co bardzo zagraża zasobom wodnym. Czy jesteśmy na to gotowi? Czy zadbaliśmy o sprawiedliwy dostęp do wody tak, by uniknąć konfliktów?