Droga
Hiszpania, lata 60. XX w. Daniel, syn serwowara z podgórskiej wioski, szykuje się do wyjazdu do szkoły z internatem. Ostatnie chwile spędza z nieodłączynymi przyjaciółmi Roque i Germán na zabawach, psotach i obserwacji życia wioski i relacji między jej dorosłymi mieszkańcami. Dla Daniela to też czas pierwszej miłości do starszej o 10 lat córki lokalnego bogacza.