Adopcja
Kata jest 42-letnią wdową pracującą w fabryce obróbki drewna. Marzy o dziecku, ale jej żonaty kochanek Joska, który ma już dwoje dzieci, nie chce się na to zgodzić. Pewnego dnia Kata poznaje 16-letnią Annę, która przebywa w pobliskim poprawczaku. Rodzi się między nimi głęboka więź i Kata zaczyna mysleć o adopcji dziewczyny.