Bubble Bath
W dniu ślubu, Zsolta, nieco neurotycznego dekoratora wnętrz dopadają wątpliwości co do małżeństwa z piękną Klári. W przypływie przedślubnej paniki odwiedza Anni, przyjaciółkę swojej narzeczonej. Uświadamia sobie, że uczucia które do niej żywi, to coś więcej niż przyjaźń. Tymczasem pochłonięta zabawą Klári nie dostrzego nieobecności Zsolta.