Prezent
Stary mężczyzna czekający na śmierć. Obłąkana dziewczyna ofiarująca swoje ciało nieznajomym. Osiadłe na mieliźnie łodzie, wraki samochodów i statków to sceneria, w której te dwie postaci snują się jak duchy wśród ruin kalabryjskiego miasteczka. Pozbawiony dialogów film jest opowieścią o jednym z najbardziej wyludnionych regionów Włoch.