ARTE Reportage - Serbia: łatwopalna nienawiśćJulia jest
Julia, studentka trzeciego roku architektury z Barcelony, po raz pierwszy opuszcza rodzinny dom i w ramach Erazmusa przenosi się na jeden semestr do Berlina. Początki samodzielnego życia w nieznanym, zimnym mieście są trudniejsze niż się spodziewała, ale stopniowo udaje się jej zadomowić w nowym otoczeniu. Jak to doświadczenie zmieni jej życie po powrocie do domu?