Eskimosce jest zimno
Laci (w tej roli Bogusław Linda), odnoszący sukcesy pianista muzyki klasycznej traci głowę dla Mari, fascynującej blondynki, która marzy o zostaniu wokalistką rockową. Chcąc pomóc ukochanej Laci porzuca swoją karierę i zaczyna dla niej komponować. Nawet kiedy dowiaduje się, że Mari ma męża, głuchoniemego opiekuna małp w lokalnym zoo - Jánosa, wikła się w destrukcyjny miłosny trójkąt.