ARTE Reportage - Korea Północna: ludzie KimaARTE ReportageChiny: od wyparcia do chaosu
Pekin w końcu ugiął się pod presją opinii publicznej i zniósł wszystkie covidowe obostrzenia. Ale Covid przez to nie zniknął. Stało się to, co musiało się stać: potężna fala zakażeń przetoczyła się przez Chiny zbierając setki ofiar.