Zaproszenie do podróżyWieniedikt Jerofiejew w Moskwie
Powieść Wieniedikta Erofiejewa “Moskwa-Pietuszki” jest symbolem epoki Breżniewa i jednocześnie poruszająca parabolą ludzkiego losu, zabawną i przygnębiającą. Autor opisuje czas, kiedy Rosjanie oddawali się pijaństwu, by zapomnieć o ohydnej hipokryzji sowieckiego systemu. Czy rosyjska rzeczywistość bardzo się zmieniła od tamtego czasu?