Giacomo Puccini: Turandot
W nowej inscenizacji Pierścienia Nibelunga Wagnera w Staatsoper Unter den Linden w Berlinie Michael Volle, baryton i członek zespołu śpiewaków berlińskiej opery, występuje w roli Wotana. W rozmowie zdradza, jakie wyzwania czekają go w tej roli.