Przy współpracy z
Coś dla tych, którzy chcieliby wreszcie zrozumieć fabułę Wagnerowskiego Pierścienia Nibelunga: W OPERA IN A NUTSHELL Spencer Britten, tenor studia operowego Staatsoper Unter den Linden, w dziesięć minut objaśnia całą historię. Aby tego dokonać, śpiewa i wciela się w dziesiątki ról, nawet w syreny i smoki.