Tysiące ludzi wyszło na ulice serbskich miast w masowych protestach wywołanych tragicznym w skutkach zawaleniem się dachu na dworcu kolejowym w Nowym Sadzie. Ludzie, głównie młodzi, domagają się rozliczenia winnych i położenia kresu drążącej kraj, wszechobecnej korupcji. Prezydent Aleksandar Vučić kurczowo trzyma się władzy, a Unia Europejska zachowuje milczenie. Czy bunt mas zmieni sytuację polityczną w Serbii? A jeśli tak, to w którą stronę?