Elon Musk próbuje przemeblować europejską scenę polityczną. Oskarża laburzystowskiego premiera Wielkiej Brytanii o tuszowanie sprawy „gangów gwałcicieli”, i streaminguje swoją rozmowę z liderką niemieckiej skrajnie prawicowej partii AfD, Alice Weidel. Negocjuje też z włoskim rządem umowę na korzystanie z jego systemu satelitarnego Starlink. Czy Unia Europejska zdoła powstrzymać zakusy miliardera?