Jak Unia Europejska walczy z plastikiem?
W wyniku niespotykanie gwałtownych zeszłotygodniowych ulew w Hiszpanii, życie straciło ponad 200 osób. Ta najpoważniejsza od dziesięcioleci powódź w tym kraju, a także wrześniowe powodzie w Europie Środkowo-Wschodniej każą zadać pytanie, czy Europa jest wystarczająco przygotowana na skutki zmian klimatycznych.