Po ataku Hamasu na Izrael z 7 października 2023 r. i reakcji odwetowej izraelskiego rządu w Strefie Gazy, w Europie gwałtownie wzrosła fala antysemityzmu. Wojna palestyńsko-izraelska kładzie się cieniem na codziennym życiu obu wspólnot: żydowskiej i muzułmańskiej w prawie wszystkich krajach europejskich. Raport na temat antysemityzmu na naszym kontynencie.