Organizatorzy tegorocznej paraolimpiady w Paryżu liczą, że będzie ona punktem zwrotnym w historii ruchu olimpijskiego. Igrzyska cieszą się coraz większym zainteresowaniem zarówno zawodników, jak i publiczności i mediów. Ale czy jest to rzeczywiście święto sportowej inkluzywności?