Czy można ufać Telegramowi?
Europejska transplantologia boryka się z poważnym niedoborem narządów do przeszczepu. Hiszpania jest światowym liderem jeśli chodzi o dawstwo organów, ale kraje takie jak Bułgaria czy Cypr są pod tym względem na jednym z ostatnich miejsc. Unia Europejska podejmuje próby zmniejszenia tych nierówności i stworzenia lepiej skoordynowanej sieci transplantologicznej, by ograniczyć liczbę zgonów.