Czy plany poszerzenia Unii Europejskiej wreszcie ruszą z miejsca? Kraje kandydujące, od Ukrainy przez Gruzję po Zachodnie Bałkany, wprowadzają wymagane reformy, jednak nadal istnieją przeszkody, które trzeba będzie usunąć. A czy sama Unia jest gotowa na przyjęcie nowych członków?