Opozycyjny kandydat Kemal Kılıçdaroğlu poważnie zagraża prezydentowi Erdoğanowi w zbliżającej się drugiej turze wyborów w Turcji. Sytuacja mieszkaniowa studentów w Europie jest coraz cięższa: brakuje kwater, a ceny tych dostępnych są porażające. Na afisz paryskiego teatru Odéon weszło przedstawienie „Daddy”, którego tematem jest proceder internetowego groomingu nieletnich.