Koronacja Karola III sprowokowała pytania o sens istnienia monarchii, krytykę wystawnej ceremonii w czasach kryzysu gospodarczego i wezwania do rozliczenia się z kolonialną przeszłością. Czy ostatnie uderzenie europejskich służb w mafijne struktury włoskiej ’Ndranghety zmieni sytuację na narkotykowym rynku w Europie? 50 lat temu zmarł Ib Antoni, którego prace rozsławiły w świecie Kopenhagę i Danię.