2022 był rokiem ekstremów klimatycznych. Aktywiści naciskają na rządy, by podjęły działania zanim będzie za późno. Jakie są systemy szkoleń zawodowych w Europie? I jak zainteresować młodzież zawodami, w których brakuje rąk do pracy? W serii ARTE Loves, wybieramy się do Żywej Biblioteki, gdzie zamiast książki, można wypożyczyć rozmowę z żywą osobą i usłyszeć jej historię.