Koniec restrykcji covidowych w Chinach grozi wzrostem zachorowań w Europie. Kraje Unii są podzielone w sprawie odpowiedzi na to potencjalne zagrożenie. Innym tematem wymagającym uregulowania, są zasady korzystania z elektrycznych hulajnóg, które na dobre (lub złe) zagościły w europejskich miastach. W ramach poleceń kulturalnych, reportaż o madryckiej wystawie ocalonej sztuki ukraińskiej.