TXL Berlin Recordings: Chapter 12
Kiedy występują Clara Cuvé, Luz1e i MCR-T, bity są szybkie, a hedonizm sięga zenitu. Czwarta odsłona TXL Berlin Recordings dostarcza to, co obiecuje skład: Luz1e (z Femmebassmafia) dostarcza ghetto-tech set, podczas gdy MCR-T z berlińskiego kolektywu Live From Earth po raz kolejny demonstruje swoje mistrzostwo na gramofonie. Aby zakończyć wszystko w dobrym stylu - Clara Cuvé z R-Label Group z R-Label Group zamknie odcinek swoim rave'owym crescendo.