Patrick Mason // Estella Boersma // Cera KhinTXL Berlin Recordings: Chapter 2
Chodźcie na techno w hangarze Lufthansy! Zaprasza wybuchowe trio: Estella Boersma, Patrick Mason i Cera Khin. W programie techno, rave, breakbeaty i spora dawka ekstrawagancji.