The Blaze w Jaskini Salamander
Każda miłośniczka i miłośnik techno zna Dashę Rush, Rødhåda i MARRØNa. Przygotowali dla Was hipnotyzujące sety, dzięki którym przeniesiecie się w inne wymiary.