Na rewersie mapyBałtyk - u wybrzeży wojny
Gdy rok temu do Europy powróciła wojna, Morze Bałtyckie stało się rozgrzaną patelnią – polem bitwy między Rosją a Zachodem. Aby lepiej zrozumieć, co się dzieje na tym strategicznym terenie, wyruszamy do Gdańska na pokładzie fregaty wojskowej francuskiej marynarki wojennej.