Wielka Brytania: Królestwo różnorodności?
Brytyjski premier Rishi Sunak i premier Szkocji Humza Yousaf są prawdopodobnie najbardziej znanymi politykami imigranckiego pochodzenia na Wyspach. Po dekadach, a nawet wiekach wybielania sfery publicznej, w Wielkiej Brytanii coś drgnęło i w jej polityce widać coraz więcej różnorodności. Czy tak jest w całym społeczeństwie?