Flecista z HamelnOpéra National du Rhin
Obejrzyj próby do światowej premiery baletu Flecista z Hameln w Opéra National du Rhin. Choreografka Béatrice Massin sięga po średniowieczną legendę o Fleciście z Hameln spopularyzowaną przez braci Grimm. Łącząc styl barokowy z tańcem współczesnym, tworzy oniryczną baśń, która celebruje siłę muzyki i jej wpływ na świat i wyobraźnię.