Re: Zanieczyszczona woda pitna
W październiku 2022 r. do miasta Rumilly w Górnej Sabaudii docierają bardzo złe wieści. Woda pitna jest zanieczyszczona i należy wstrzymać jej dostawę dla 16 tysięcy mieszkańców miasta. Badania wody ujawniają bardzo niepokojące fakty.