Architektoniczne herezje
Centra handlowe i parkingi są koszmarem wielu architektów, którzy uważają je za miejskie potworki. Ale i te formy budownictwa mogą wiele wnosić, a nawet być manifestem społecznym. Przykładem jest różowe berlińskie centrum handlowe ALEXA.