Architektoniczne herezjeJeszcze wyższe, jeszcze większe
Po co budować coraz większe budynki, coraz wyższe wieżowce? Z megalomanii – aspiracji równych budowniczym Wieży Babel? A może z potrzeby współzawodnictwa i nieustannego bicia rekordów? Odpowiedzi szukamy na niemieckiej Rugii, gdzie stoi przeskalowana Prora, budynek nazywany także “Kolosem z Rugii”.