Imponujące, mroczne, niepokojące – jest wiele powodów, dla których można się fascynować brutalistycznymi budynkami. Poza konstrukcjami jest jednak też surowiec – większość brutali została wykonana z betonu: praktycznego, niedrogiego, ale też brzydko starzejącego się. Zobaczcie, jak z bliska wyglądają brutalistyczne perełki Europy.