Trio Sōra - Muzeum Sztuki Współczesnej w ParyżuGustavo Dudamel w Palais Garnier
Opera Paryska zamieniła się w królestwo Gustava Dudamela! Wybitny dyrygent dostał na jeden wieczór carte blanche i świetnie ją wykorzystał. Zabiera nas w niezwykłą muzyczną podróż między Hiszpanią a Ameryką Łacińską.