Reinette l'Oranaise
Pod koniec lat 80. Reinette l'Oranaise, ostatnia diva muzyki arabsko-andaluzyjskiej, powróciła na scenę po dwudziestu latach milczenia. Portret piosenkarki o zadziornym charakterze, strażniczki kultury, która odchodzi w zapomnienie.