Twist - Salman Rushdie i wolność słowaLuigi NonoDźwięki utopii
Wenecki kompozytor Luigi Nono jest uważany za jedną z najważniejszych postaci powojennej muzycznej awangardy. Radykalny nie tylko w swojej sztuce – Nono był również zaangażowanym i oddanym komunistą – wniósł znaczący wkład w rozwój opery i akademickiej muzyki elektronicznej.