Harry vs WilliamSpór królewskich braci
Prawo pierworodnego jest niezmienne - zarówno w Biblii, jak i w monarchii brytyjskiej. Bez względu na to, jak bardzo drugorodny będzie się starał, nigdy nie otrzyma przywilejów pierworodnego - chyba że ten drugi umrze. Ta nieubłagana zasada ciąży na relacjach między najsłynniejszą książęcą parą świata: Harrym i Williamem.