Zobacz Re: Majorka: Turystyka napędzana alkoholem 31 min Zobacz program
Juan Eduardo Rojas Vasquez od 50 lat poszukuje swojego ojca i brata. W 1973 roku generał Augusto Pinochet brutalnie przejął władzę w Chile. Wkrótce potem krewni Juana zostali aresztowani i zniknęli na zawsze. Od tamtej pory Juan ich szuka. Jego rodzina mieszkała w pobliżu niemieckiej sekty Colonia Dignidad, gdzie chilijskie służby specjalne stosowały liczne tortury.