Zobacz Re: Aktywne życie z chorobą Parkinsona 31 min Zobacz program
Theresia Crone miała 14 lat, kiedy po raz pierwszy trafiła do szpitala z powodu rozdzierającego bólu miednicy. Później bóle te powracały i po wielu latach kobieta zgłosiła się do lekarza, który powiedział jej, że cierpi na endometriozę. Od tamtego czasu chce pomóc innym kobietom z endometriozą (w Europie to co dziesiąta kobieta) i walczy o to, by choroba była szybciej diagnozowana. Dokument z lektorem.