Re: Od jutra będę pasterką
Francuzka Melanie chce zostać pasterką. Odkryła swoją życiową pasję i jest gotowa wiele dla niej poświęcić. Ale życie na górskich pastwiskach jest ciężkie, a odpowiedzialność za zwierzęta potrafi ciążyć.