Sidi Larbi Cherkaoui: "Obrazy przepływającego świata”Teatr Wielki w Genewie
Choreograf Sidi Larbi Cherkaoui zabiera nas do świata w ciągłym ruchu, niespokojnego i tajemniczego. Ten wyjątkowy spektakl zanurza nas w japońskich dźwiękach i estetyce.