Od Orientu po Zachód - Jordi SavallHeinrich Schütz: Oratorium na Boże Narodzenie
Europejski kolektyw L’Ensemble Polyharmonique przedstawia opowieść o Bożym Narodzeniu, która przenosi nas w czasie. W swoim klimatycznym spektaklu łączą muzykę Heinricha Schütza z tradycyjnymi pieśniami, tworząc głębokie dzieło chóralne. Zamknijcie oczy i posłuchajcie.