360° Świat bez granicArgentyna - producentki wina z Mendozy
Leżąca u stóp Andów Mendoza to największy region winiarski w Argentynie. Uprawia się tam Malbec, bardzo cenioną odmianę winorośli, z której produkowane jest słynne czerwone wino o tej samej nazwie. Historycznie produkcja wina w Argentynie była domeną mężczyzn. Jednak ostatnio to kobiety robią najciekawsze argentyńskie wino: Apasionadas. Zaglądamy do ich królestwa.