Vivaldi pod gwiazdami"Cztery pory roku" w Planetarium we Fryburgu
Fryburska Orkiestra Barokowa wykonuje słynne „Cztery pory roku” Vivaldiego w magicznej scenerii miejscowego planetarium. Zapraszamy na wyjątkowy koncert w blasku Drogi Mlecznej.