Niewygodne pytania - Sprawiedliwy handel: tylko dla bogatych?Nowe wcielenie starej soli
Sól to prastary minerał, niezbędny dla życia na Ziemi i występujący w dużych ilościach na naszej planecie. Choć w nadmiarze jest zagrożeniem dla zdrowia ludzkiego i środowiska, jego wykorzystanie w technologii może stać się remedium na nasze rosnące potrzeby energetyczne.