Artemida, zaginiona świątynia
Przedstawiamy kulisy jednego z najbardziej spektakularnych odkryć archeologicznych, jakie miały miejsce w Grecji w ciągu ostatnich 30 lat. W 2017 r. podczas wykopalisk odkryto pozostałości wielkiej świątyni Artemidy, bogini dzikich zwierząt i polowań. Jakie badania doprowadziły do tego sensacyjnego odkrycia?