Snarky PuppyNancy Jazz Pulsation 2022
Snarky Puppy, prawdopodobnie najbardziej znany obecnie amerykański kolektyw jazzowy, wyjdzie na scenę Chapiteau de la Pépinière podczas festiwalu Pulsacje Jazzowe 2022 w Nancy. Formacja o dobrym nastroju, z nieodpartym groovem i niezwykłymi instrumentacjami, od momentu powstania w 2004 roku stale się odnawia i w 2022 roku wydała swój 14. album zatytułowany "Empire Central".